Notis

Maaf, laman blog ini sedang dalam proses kemas kini. Kesulitan amat dikesali.
Segala pandangan atau komen anda, boleh diemel kepada kami di, pengawas.smkaka2010@gmail.com

Bulan Disiplin 2010



Bermula pada 11 April 2010, bulan April diisytiharkan sebagai Bulan Disiplin. Program Bulan Disiplin ini merupakan salah satu progran yang dirancang oleh Badan Pengawas SMKAKA pada tahun ini. Dengan berlandaskan misi SMKAKA Gemilang 2010, Badan Pengawas SMKAKA merancang program ini dengan teliti.

Majlis Pelancaran Bulan Disiplin telah dilancarkan dan disempurnakan oleh Tn Tahar Bin Sali, Penolong Pengarah Bahagian Bimbingan Kaunseling & Unit HEM, Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu. Majlis dimulakan dengan paluan kompang mengiringi tetamu kehormat dan seterusnya persembahan silat sebagai pemula acara. Majlis diteruskan dengan ucapan Pengerusi Majlis, alunan zikrullah, nyanyian lagu Negaraku dan Selamat Sultan.
Tuan Pengetua turut menyampaikan ucapan beliau dan menyatakan hasrat beliau agar program ini berjalan dengan sempurna dan berjaya membasmi masalah disiplin. Kemudian, Tuan Tahar dijemput bagi menyampaikan ucapan, motivasi dan seterusnya merasmikan majlis. Majlis menjemput tetamu yang diiringi pihak pentadbir bagi menekan butang yang diiringi muzik serta belon-belon sebagai simbolik pelancaran Bulan Disiplin. Tetamu dijemput ke Kafeteria untuk jamuan ringan manakala pelajar dan guru dijemput untuk menyaksikan pameran anjuran AADK di kafeteria. Majlis berakhir jam 10.30 pagi.

1 comments:

TheThornyMe berkata...

thniah sbb b'jaya adakan program ni.. smoge semuanye b'jln dgn lncar... =)

Pelawat

Pengikut

Pautan

moegovlink.jpg
moeedulink.jpg
eduweblink.jpg
msclink.jpg
Bangsa Membaca Bangsa Berjaya